Am lucrat si pentru filme – pentru Agnes Jaoui, am creat toate coafurile din La maison de Nina -, dar viata de stilist de platou nu era pentru mine, chiar daca Gong Li si Aishwarya Rai mi-au cerut-o, nu pot sa lipsesc doua luni, cat dureaza filmarile.

…asa se incheia episodul trei al serialului „Secretele stilistilor celebri”, despre Bernard Friboulet.

 

Am lucrat cu mari creatori ca Issey Miyake, munca de cercetare, de culturi diferite – este o meserie care-ti permite sa gravitezi in jurul intregului univers. Am nevoie de un loc, sa ma asez, si apoi, asta-mi permite sa raman ancorat in realitate – doar patru zile pe saptamana, restul timpului imi reimprospatez fortele, strada ma inspira, terasele bistrourilor, o expozitie, toate-mi trezesc curiozitatea, si-mi place foarte mult sa merg cu metroul.

 

adrian niculescu, blonde, coafeza, coafor bucuresti, coafor bucurestiu, curs acredeitat, curs coafor online, curs colorimetrie, foarfeca stilist, l’oreal, par cret, paris, salon coafor, stilist celebru, stilist l’oreal, vopsit blond

 

o femeie nu va indrazni niciodata sa intre intr-un salon doar pentru a cere un sfat.
Am inventat „zilele de sfaturi”, consultatii de 20 de minute in care clienta nu va fi coafata. Sunt sfaturi destinate femeilor care doresc o schimbare, dar pe care nu trebuie neaparat sa o fac eu, la o alta intalnire, ele se pot intoarce, la fel de bine, la stilistul lor obisnuit!

Mie mi-ar placea sa pot merge intr-un magazin de imbracaminte si sa pot face acelasi lucru!
Eroarea cea mai raspandita? A nu sti sa alegi persoana careia sa-i incredintezi capul tau. Femeile nemultumite de stilistul lor sunt in aceasta situatie. Exista mai multe categorii de stilisti, iar fiecare are un tip propriu de clienta. Trebuie sa-l gasiti pe acela cu care credeti ca puteti stabili un dialog, cu care exista o comunicare, un feeling. Trebuie sa stiti ca primul lucru este contactul.

 

Fraza pe care o detest cel mai tare? Cand stilistul ii spune clientei: „Ca de obicei, doamna?”

 

CUM SE CREEAZA O NOUA GAMA DE PRODUSE
Treizeci de ani de fidelitate fata de L’Oreal, care nu e doar un furnizor, ci si un partener, va stimuleaza, va face sa participati la evolutia meseriei noastre. Este varful cercetarii, si nu numai o marca foarte raspandita, cum spun unii. Am lucrat doi ani, studiind dorintele femeilor, pentru a putea pune in practica o noua linie de sampoane si de balsamuri exclusiv pentru Shu Uemura, cu atata mai interesant, cu cat am pornit de la opera unui make-up artist care dorea sa combine „stralucirea hollywoodiana cu puritatea orientala”.

Ma refer la ceea ce am adunat usor de peste tot: imediat ce o femeie are un stilist in fata ei, devine de neobosit. Asteptarea ei principala: calitatea parului. Si rezultate rapide. Cu o ecuatie de neevitat: par frumos=ingrijire de calitate=produse bune.

Laboratoarele inventeaza tot felul de formule care sa repare firele de par si, in acelasi timp, sa reduca problemele cauzate de mediu – incalzirea planetei face parul din ce in ce mai uscat, in timp ce se murdareste tot mai repede din cauza poluarii.

Am ales texturi care imbogatesc parul fara sa-l ingreuneze, in functie de natura. Ingrediente naturale (de la camelii, la fructe de argan) si respect fata de ecosistemul capilar. In privinta parfumului produselor, as vrea sa fie foarte efemer – mirosuri fine, care se estompeaza pentru a lasa locul apei de toaleta pe care femeia o foloseste zi de zi.

In ceea ce priveste ambalajul, am optat pentru flacoane, tuburi, potrivite senzualitatii texturii, evident, nimic agresiv in forme, si care sa fie, mai ales, extrem de usor de folosit.